Over Ons

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam/Charlois is een erkend leerbedrijf  in de Elektrotechniek. Een klassieke leerbedrijf waar iedereen (Mannen & Vrouwen) van harte welkom is!  Wij leiden jou met alle plezier op tot een volwaardige vakman/vakvrouw

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam / Charlois is een (klassieke) praktijkschool alwaar je vanaf de start met je handen aan het werk gaat! Zij beschikt over ervaren docenten uit het bedrijfsleven, die jouw studie tot een goed einde brengt. De kwaliteit van het vakmanschap is gegarandeerd! Stichting Technische Opleidingen Rotterdam is Erkend door de Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen (OCW)

DOELSTELLING
Stichting Technische Opleidingen Rotterdam biedt Ieder natuurlijk persoon ,doch in het bijzonder iedere werkeloze jongere ,die weinig of geen opleiding heeft genoten de mogelijkheid aan van praktisch onderwijs ,inzake onder meer Monteurs Elektrotechnische Installaties (M.E.I).
Stichting Technische Opleidingen Rotterdam zet zich al jaren in om studenten op te leiden. Studenten krijgen de beste praktijkopleiding en begeleiding met uitzicht op een baan!
In de Stichting zijn 3 bestuurders vertegenwoordigd. Mevrouw L. Bellil (Administratie en Boekhouding) ,als ook de heer C. Eersteling (Docent energietechniek en de heer M. Drooduin (installatietechniek). Beiden hebben met succes hun HBO- opleiding afgerond. Zij hebben gedurende 8 jaar werkervaring opgedaan in zowel de utiliteitsbouw – als de woningbouw.

Praktijk-en theoriedagen:
Monteurs in opleiding: Zaterdagen van 11.00 – 15.00 u