Erkend leerbedrijf: Stichting Technische Opleidingen Rotterdam

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam/Charlois is een erkend leerbedrijf  in de Elektrotechniek. Een klassieke leerbedrijf waar iedereen (Mannen & Vrouwen) van harte welkom is!  Wij leiden jou met alle plezier op tot een volwaardige vakman/vakvrouw

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam / Charlois is een (klassieke) praktijkschool alwaar je vanaf de 1e-dag al met je handen aan het werk gaat! Onze organisatie beschikt over ervaren docenten uit het bedrijfsleven, die jouw opleiding tot een goed einde kunnen brengen. De kwaliteit van onze vakmanschap is gegarandeerd! Stichting Technische Opleiding Rotterdam is Erkend door KENTEQ, de brancheorganisatie in de Elektro- en Installatietechniek

DOELSTELLING
Stichting Technische Opleidingen Rotterdam biedt Ieder natuurlijk persoon ,doch in het bijzonder iedere werkeloze jongere ,die weinig of geen opleiding heeft genoten de mogelijkheid aan van praktisch onderwijs ,inzake onder meer Monteurs Elektrotechnische Installaties (M.E.I).

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam zet zich al jaren in om werkelozen op te leiden. Studenten krijgen de beste praktijkopleiding en begeleiding met uitzicht op een baan!
In de Stichting zijn 3 bestuurders vertegenwoordigt. Mevrouw L.S. Bellil verzorgt de Administratie en Boekhouding. De heer Charlie Eersteling is Ingenieur (Elektro- en Installatietechniek) Heeft ook Rechten gestudeerd. De heer G.A Koolbergen is mr. drs en heeft Rechten en Economie gestudeerd. Beiden heren zitten bij de stichting heel goed op hun plek, als het om praktijkonderwijs in de techniek gaat (woningbouw en Utiliteit)

Praktijk-en theoriedagen:
Monteurs (mbo-2)            Zaterdag   van    11.00 – 15.00 u