Basiscursus

kabel1.png erkend_leerbedrijf.jpg

Een opdracht van de Gemeente Rotterdam bij de Doelen!

INLEIDING:

Wil je Elektricien worden ,of wil jij je hiervoor laten om-of bijscholen?
Aarzel niet langer! Wij verzorgen erkende praktijkopleidingen voor iedereen op MBO-Niveau. Met dit basiscertificaat kun je vervolgens direct doorstromen naar de Assistentent monteursopleiding (Mbo- 1)-->

Cursusduur: 6 weken
(1x per week op de woensdagavond van 19:00-22:00 uur).

Onze studenten krijgen de beste praktijkopleiding.
Stichting Technische Opleidingen Rotterdam is een erkend leerbedrijf en staat garant voor leermogelijkheden en deskundige begeleiding van studenten!

Wij bieden jou een toonaangevende, technische -en/of technologische opleiding, waar je heel veel aan hebt. Wij werken nauw samen met het bedrijfsleven, waardoor wij onze opleiding(en) en cursussen beter kunnen afstemmen op de wensen en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt.

Totale kosten: €1650.-

werk.png

BESCHRIJVING CURSUS:

Deze  Basiscursus Elektromonteur is voor iedereen toegankelijk, mannen en vrouwen, jong & oud! Een ieder die dit vak wilt leren, zich wil laten omscholen ,of bijscholen en (meer) kennis in de huisinstallatie wilt opdoen ,is bij ons aan het juiste adres.
De opleidingen zijn op maat gesneden ,zodat je stap-voor-stap je doel kunt bereiken. Hiervoor is geen speciale technische voorkennis vereist!

Door de duidelijke instructies met extra aandacht voor bestaande gevaren ,zul jij je angst voor stroom overwinnen!  Het repareren ,vervangen ,of verplaatsen van een stopcontact ,of wandcontactdoos een lamp ,of een (licht)schakelaar  zal voor jou geen enkel probleem (meer) zijn!

Door de kennis en de praktische vaardigheden ,die je bij deze cursus opdoet ,zul je ook heel veel plezier aan beleven. Heel wat vrienden ,familie en kennissen zullen bij jou komen aankloppen om elektrische klusjes voor ze te doen. Alleen hoeven dezen géén vrijwilligerswerk te blijven.

Alle opdrachten voer je zelfstandig uit onder deskundige begeleiding en je wordt  volgens de nieuwste installatie -en veiligheidseisen opgeleid
NEN 1010/ NEN 3140) Deze cursus wordt afgesloten met een praktijktoets!
Bij voldoende proefresultaat word jou het erkende Basis-Certificaat uitgereikt!

INSCHRIJVEN:

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op.
Wij informeren je graag!

Contact:

Tel – nr:   010 – 786.601.6
Mobiel:   06 – 18900363

schakel.png

Inschrijven Basiscursus

Aanmelden en direct betalen met iDEAL »

Inschrijven met betaalafspraak

Dit veld kan niet leeg zijn